(068) 687-80-72 (099) 190-23-30
(063) 528-78-41

Такси не дорожает

На відміну від столиці, де таксисти регулярно переглядають свої розцінки, у більшості великих міст тарифи не піднімали вже більше року - з моменту, коли бензин А- 95 подорожчав до 4,7 грн за літр. Сьогодні підприємці в регіонах, зважаючи на низьку платоспроможність населення, не мають наміру збільшувати ціну проїзду.

По телефону вигідніше

Тарифи на послуги таксі у більшості регіонів України набагато нижче, ніж в столиці, де вони вже досягли 2,2-2,3 грн за км. Причому практично в усіх великих містах зараз набагато вигідніше замовляти автомобіль по телефону, чим зупиняти на вулиці або сідати в машину в місцях стоянок. Тут водії зазвичай беруть з клієнта неадекватну плату, орієнтуючись на приїжджих, погано знайомих з місцевістю і розцінками. Особливо поширена подібна практика біля вокзалів, аеропортів, готелів, центральних площ і проспектів.

Їх колеги, що користуються послугами диспетчерських служб, беруть з клієнтів по строго встановлених тарифах і заробляють за рахунок більшого об'єму викликів. Наприклад, в Харкові і Киеве середня ціна проїзду при замовленні машини по телефону складає близько 1,5 грн за км.

У Харкові такі низькі порівняно з київськими тарифи пояснюються невисокими доходами населення. У Киеве ж ціни стримує велику пропозицію в сегменті эконом-класса, оскільки в місті працюють відразу декілька великих служб, що мають в розпорядженні сотні "Таврий" і "Славут". При цьому вартість проїзду в машині класу комфорт порівнянна із столичною. Як повідомили "ДС" в керівництві місцевої компанії "Алло-таксі", якщо в хорошій іномарці "минималка" складає 15 грн, то у вітчизняних авто - 12 грн.

У Донецьку, де працюють близько 30 диспетчерських служб, тарифи дещо вищий. По запевненню голови обласної профспілки таксистів Віктора Гулы, до вересня минулого року проїзд обходився в 1,6 грн за км, потім подорожчав до 1,8 грн За "минималку" по місту(до 5 км) більшість служб беруть 8 грн
А ось в традиційно дорогій Одесі розцінки майже такі ж, як в Киеве. За словами директора служби таксі "Пантера-експрес" Олега Червонощока, середній тариф по місту складає близько 2 грн за км. "В Одесі практично не залишилося автопарків, які використовують власний рухомий склад. Порядку 95сех таксі - це диспетчерські служби, в яких задіяні від 30 до 200 автомобілів, а "грачуют" не більше 5одителей", - говорить він. Відносно високі ціни і у Львові.

За словами адміністратора місцевої диспетчерської служби "Міф" Оксани Орловой-Михальской, середній тариф вже більше року тримається на відмітці 2 грн за км. Проте мінімальний проїзд по місту, яке, як і у більшості інших регіонів, означає поїздку на відстань до 5 км, складає всього 8 грн І що цікаво: пересування при замовленні автомобіля через диспетчерську службу обходиться приблизно в два рази дешевше, ніж при зупинці його на вулиці. Ймовірно, це пов'язано з менталітетом львівських приватників, що заробляють в основному на туристах.
Новачки не тримають клас
На ринку послуг таксомоторів у великих містах країни спостерігається цікава тенденція - нові компанії, що з'являються як гриби після дощу, у більшості своїй або незабаром закриваються, або ледве зводять кінці з кінцями. Практично нікому не вдається навіть трохи потіснити старожилів. Це пов'язано з необхідністю серйозних вкладень у бізнес. У власників нових компаній, як правило, вчорашніх водіїв, таких грошей немає.

Крім того, у них виникають проблеми з персоналом, оскільки притягнути працівників зі своїм транспортом в нерозкручену фірму досить проблематично. В результаті, навіть якщо інформація про нову службу доходить до споживача, він не завжди може зробити замовлення із-за нестачі машин і у результаті міняє перевізника.

Наприклад, в Донецьку в минулому році з'явилася достатня кількість нових компаній, але, за словами пана Гулы, якість їх послуг частенько залишає бажати кращого, тому пасажири вважають за краще користуватися перевіреними службами, незважаючи на більш високі тарифи. "Новачки, як правило, не пред'являють жорстких вимог ні до стану автомобілів, ні до професіоналізму співробітників, намагаючись "виїжджати" за рахунок зниження вартості до 1,5 грн за км", - стверджує він.
Схожа ситуація спостерігається і в Одесі. Як повідомили "ДС" в керівництві місцевої служби таксі "Скажена Черепашка", в 2006 р. на ринку, де працювали близько 40 підприємств, з'явилися дрібні фірми, які намагаються демпінгувати, але змінити розстановку сил їм навряд чи вдасться. Як правило, в їх парках працює невелика кількість автомобілів не самої хорошої якості, а ціни вищі, ніж у приватників, з якими можна домовитися прямо на вулиці. Наприклад, для поїздки по центру можна упіймати машину за 10 грн.
1 Предложение от магазина: электропростынь microlife fh 422.

1 1 Электроматрас (электропростынь) и Мобильный теплый пол: обогреватели электрические экономные картина.
Написать отзыв
Ваша оценка
Ваш комментарий будет опубликован после модерации администратором
Фильтр
Найдено 5 
Подтвердите
Для того, что бы добавить товар в список желаний, Вам нужно