(068) 687-80-72 (099) 190-23-30
(063) 528-78-41

Метровый ажиотаж

Киева ОГА, схоже, має намір позбавитися від відповідальності за прокладення метрополітену в обласному центрі. За словами начальника Головного управління будівництва і архітектури Петра Декальчука, облдержадміністрація веде переговори з керівництвом Киева про передачу йому функцій замовника робіт. Чиновник повідомив також, що для їх фінансування планується притягати приватних інвесторів.

Підземка доставляє обласному керівництву масу проблем. Закінчення прокладення лінії від центрального залізничного вокзалу до центру міста(під просп. Карла Маркса) з будівництвом двох станцій - "Театральна"(між Театром опери і балету і Театром російської драми ім. Горького) і "Центральна"(поряд з ЦУМом) - намічено на 2010 р. Але об'єми фінансування навряд чи дозволять метростроителям вкластися в графік. У нинішньому році з держбюджету їм виділені 58 млн грн, ще 5 млн грн. передбачено в міській казні, тоді як загальна вартість робіт, що залишилися, по кошторису, складеному ще в 1997 р., перевищує 500 млн грн Відтоді все подорожчало, але нових цифр у днепропетровцев доки немає - відкориговані суми витрат будівельники метро повинні отримати у кінці березня.
Щоб вкластися у відведені грошові і тимчасові ліміти, вони вже намагалися заощадити, виключивши з переліку проектованих станцій "Театральну". Проте, як розповіли "ДС" в інституті "Днепрометропроект", враховуючи довгострокові перспективи продовження метрополітену до жилмассива Тополя і потік пасажирів, який неминуче зросте, її все ж вирішили залишити. Перспективи здешевлення робіт також зв'язували з можливістю підняти проходку з нинішніх 60-70 м глибини до 12. Але ця новація доки розглядається.

Нині у дніпропетровського метро два замовники - облдержадміністрація і дирекція по будівництву метрополітену. Роботи ведуть основні підрядні організації ВАТ "Днепрометрострой", ВАТ "Днепротрансстрой"(Киев) і "Кривбассшахтопроходка"(Кривий ріг). Як повідомив "ДС" керівник дирекції Сергій Доценко, офіційній інформації про те, що ОГА передає функції одного із замовників будівництва підземки міськраді, ще не поступало.
Проте, якщо зміна все ж станеться, це може привести і до перерозподілу підрядів. Місцеві метростроители неодноразово скаржилися на своїх криворізьких колег, які нібито відітнули у них солідний фронт робіт.

Незважаючи на сьогоднішні фінансові складнощі, в Киеве вже подумують, як можна заробити на метро. Ще минулого року міські архітектори заговорили про використання підземних площ поряд із станціями, що будуються, в якості торгових центрів, за прикладом столичного "Глобуса". Як і в Киеве, влада Киева могла б продавати інвесторам право на проведення підземних будівельних робіт для облаштування комерційних площ за умови узгодження цих проектів з метростроителями.

Найпривабливішою зоною для інвесторів називають район ЦУМа. Але поки що ці проекти не узаконені - розгляд їх градсоветом стане можливим, як тільки метробудівці підкоригують свої плани. Втім, скептики стверджують, що без неабияких бюджетних вливань гілку до центральної частини міста все одно не дотягнути.
1 Предложение от магазина: где купить в москве электропростынь магазины.

1 1
Написать отзыв
Ваша оценка
Ваш комментарий будет опубликован после модерации администратором
Фильтр
Найдено 5 
Подтвердите
Для того, что бы добавить товар в список желаний, Вам нужно