(068) 687-80-72 (099) 190-23-30
(063) 528-78-41

В Москве состоялась выставка «Бытовая техника 2013»

З 11 по 14 квітня в Крокус Експо пройшла друга виставка "Побутова техніка", яка ознаменувала собою відкриття нового сезону на ринку і показала головні тенденції галузі на найближчий рік. Виставка проводиться у рамках найбільшої події на ринку споживчої електроніки в Східній Європі Consumer Electronics & Photo Expo 2013. Захід відвідав 25 431 людина, серед яких - фахівці, представників торгових компаній і кінцеві споживачі.

Учасниками виставки "Побутова техніка 2013" стали не лише провідні світові виробники і дистриб'ютори, але і велика кількість російських брендів : Electrolux, Gorenje, Korting, Hansa, Supra, De Luxe, Darina, Gefest, Бирюса, Stadler Form, Timberk, Росинпроект(Smile, Clatronic), Dometic Group, Sinbo, Fresh, Гранд Майстер(Aris, Mie, Elna), Saturn HA, Termikel, Электроникс ДВ, Kumtel, Oursson, Endever, Favorit, Лысьва, Dux, Honeywell, Tristar, Zlatmash, Rika, СЭПО, Laurastar, Frezerr, Hurom, Timson, Mayer&Boch, Borner, Ltava.

Ключовою подією для представників бізнесу стала Конференція "Російський ринок споживчої електроніки - тенденції і перспективи розвитку", де були відмічені головні тренди ринку побутової техніки на найближчий рік. За даними Інституту маркетингових досліджень GFK - RUS, серед основних тенденцій можна виділити: низьку синергію пристроїв в порівнянні з секторами IT і аудіо-відео; збільшення продажів енергоефективних товарів в сегменті великої побутової техніки і інтенсивне зростання ринку вузьких машин шириною до 50 см
У сегменті малої побутової техніки - тривале зростання частки ринку мультиварінь, абсолютний показник якого в 2012 році склав 17.

Центральною подією Конференції став Круглий стіл з актуальних питань ринку споживчої електроніки і побутової техніки, участь в якому взяли представники роздрібних мереж "М.Видео", "Enter Зв'язкової", "Ельдорадо", компаній-виробників Sony, Canon, Electrolux і Інституту маркетингових досліджень GFK - RUS. Серед найбільш важливих тем, зачеплених в ході обговорення, - необхідність використання мультиканальних продажів, які дозволяють правильно збалансувати присутність компанії в оффлайне і онлайні.

В ході обговорення локалізації виробництва і впливу країни-виробника на вибір сучасного російського покупця усі учасники знову акцентували увагу на тому, що при належному контролі з боку компанії місцерозташування заводу абсолютно неважливо.

На завершення конференції були підняті питання появи на ринку нового покоління Young, що здійснює покупки онлайн, і використання у зв'язку з цим нової технології просування товарів в соціальних мережах, яка є ефективним інструментом в роботі по формуванню зворотного зв'язку з покупцем.

Оцінити на ділі інноваційність, дизайн і эргономичность продуктів від світових виробників гості виставки могли, відвідавши експозиційну частину виставки. Так, компанія Electrolux продемонструвала нову серію великої побутової техніки Inspiration, яка поєднує елегантну простоту і зручний інтерфейс з фукционалом професійного рівня.
об визначення готовності продукту, холодильник FreshPlus, оснащений спеціальним відділенням для зберігання охолодженого м'яса і риби і найбільшим відділенням для овочів серед холодильників з регулятором вологості, посудомийна машина RealLife, що дозволяє поєднувати дбайливе миття скляного посуду і інтенсивне миття сковород в одному завантаженні, також пральні машини SteamSystem, що використовують принцип пропорційного прання і сушарні барабани EcoCare c технологією сушки при нижчих температурах, що значно менше піддає тканину зношуванню.
Говорячи про новинки Electrolux, cтоит також відмітити новий фільтр для води AquaSense, головними перевагами якого є швидке протікання води(1 л - 2 хв.), наявність індикатора терміну служби. Також компанія представила плити, що окремо стоять, компактні посудомийні машини, безпровідні безмешковые пилососи і безмешковые циклічні пилососи.

У відповідь на сучасні тенденції в дизайні інтер'єрів, компанія Gorenje презентувала на виставці дві оновлені лінії побутової техніки для кухні і ванної кімнати : Simplicity - сучасний стиль і дизайн, а також колекцію в стилі ретро. Лінія Simplicity представлена у білому і чорному кольорі, пропонує продуманий набір режимів/програм і просте управління всього одним логічним перемикачем. У колекції є духові шафи, посудомийні машини, холодильники і витяги.
Ретро колекція Gorenje, до якої увійшли духові шафи, варильні поверхні і витяги, виявляє зразок дизайну поза часом, характерний стиль якої утілюють благородні матеріали, плавні лінії і витончені рельєфи фасадів. Безумовно, на особливу увагу заслуговує нове покоління пральних і сушарних машин з технологією SensorIQ. Серед їх переваг - різноманітність програм, ефективне використання електроенергії при пранні і великий набір додаткових функцій, які роблять їх використання ще простішим і зручнішим.

Як і минулого року, стенд компанії Korting став одним з найбільш яскравих на виставці "Побутова техніка". У оформленні стенду були представлені два рівноцінні напрями в дизайні(і, по суті, дві реальності) : сучасність, виражена в стилі hi, - tech і ностальгічне ретро, представлене кухонною технікою з нових лінійок "Прованс", "П'ємонт" і "1889". Серія Korting 1889 представлена вбудовуваними газовими і електричними духовими шафами і газовими варильними панелями, виконаними в 5-ти варіантах кольору(чорний, червоний, мідь, пісочний і шампань).
Колекції "П'ємонт" і "Прованс" мають неповторний вінтажний дизайн і включають духові шафи, варильні поверхні і - уперше в Росії - витяги в ретро-стиле. Серія "П'ємонт" примітна також різноманітністю габаритів техніки : уперше в ній представлені духові шафи і газові варильні панелі як стандартної ширини(60 см), так і компактніші(45 см).

Дизайн hi - tech отримав своє втілення в нових витягах Korting KHC 91090G/ 61090G і KHC 91080G/ 61080G, які оснащені двоступінчатою системою фільтрів, сенсорною системою і таймером відкладеного виключення.

На стенді компанії Hansa відбувся Food Fashion Day, впродовж якого гості виставки змогли взяти участь в кулінарних майстер-класах з відомим шеф-кухарем і постійним ведучим телеканалу "Їжа" Рустамом Тангировым. Під час приготування вишуканих блюд гості могли познайомитися з новими духовими шафами лінійки Titanium Smart. Головна інновація - це інтерактивне сенсорне управління, здійснюване за допомогою семидюймового(найбільшого в цьому сегменті побутової техніки) TFT- дисплея з дозволом 800?480 пікселів.
1 Предложение от магазина: электроматрас производство россия купить.

1 Электроматрас (электропростынь) и Мобильный теплый пол: мобильный теплый пол купить большой.

1
Написать отзыв
Ваша оценка
Ваш комментарий будет опубликован после модерации администратором
Фильтр
Найдено 5 
Подтвердите
Для того, что бы добавить товар в список желаний, Вам нужно