(068) 687-80-72 (099) 190-23-30
(063) 528-78-41

Ценовой шок в Питере: «Техношок»

Поширена думка, що здійснювати покупки через Інтернет набагато вигідніше, ніж в роздрібних магазинах. Компанія "Техношок" ламає стереотипи, вводячи гібридний формат покупок. Першим етапом запуску стало встановлення конкурентоздатних інтернет-цін в роздробі на мобільні пристрої(телефони, комунікатори, планшети) і цифрову техніку(фото- і відеоапаратура).
Напередодні учбового сезону, з липня, інтернет-ціни будуть встановлені на ноутбуки і оргтехніку. Усі ці групи товарів петербуржці можуть купити в традиційних гіпермаркетах "Техношок" за такими ж цінами, як в Інтернеті, як і раніше спираючись у виборі на особисті відчуття від продукції, консультуючись і тестуючи техніку не відходячи від вітрини.

Введення інтернет-цін на усі категорії товарів стане завершальним етапом переходу на новий формат торгівлі.

"Наш новий формат зручний і привабливий для клієнтів з різними очікуваннями і стилем шопінгу. Він поєднує в собі відразу декілька вигод: бажана ціна, широкий асортимент, звичний вибір товару, грунтований на особистих відчуттях, гарантії.

У новому форматі торгівлі немає подвійних стандартів. Ціни нашого інтернет-магазину конкурентоздатні на ринку інтернет-продажів, а тепер і ціни в роздробі порівнянні з інтернет-цінами. Ми можемо утримувати максимально низькі ціни, спираючись на хороший оборот продукції в магазинах.
Нашим покупцям вигідні доступні ціни на якісну техніку, а нам важливо, щоб у нас було багато постійних клієнтів. Це взаємний інтерес, і успіх роботи магазинів в цьому форматі безпосередньо залежить від збільшення числа покупців, що дозволить нам утримувати низькі ціни надалі", - коментує президент компанії Віктор Гордейчук.

Придбаваючи техніку в гіпермаркеті по інтернет-ціні, покупець отримує ще одно перевагу, яка є не у усіх інтернет-магазинів : це гарантія якості техніки.

За даними Асоціації торгових компаній і товаровиробників електропобутової і комп'ютерної техніки, від 5 до 60 відсотків(на різні групи) товарів електроніки в Інтернеті - "сірий товар" - підробка або продукція, що не призначена для продажу в Росії, не пройшла сертифікацію, на яку не поширюється гарантія офіційного виробника на сервісне обслуговування.
Невідома назва компанії-продавця, відсутність товарних і касових чеків, неможливість обміняти або повернути товар, частенько відсутність вибраного товару на складі відштовхують до 70 відсотків потенційних покупців в електронному сегменті.

Притягає покупця такий товар лише ціною. Прагнучи заощадити, покупець може зіткнутися з "сірим" товаром, у разі поломки якого возникникают істотні утруднення з його лагодженням або заміною.
"Придбаваючи техніку у офіційних ритейлерів, покупець отримує споживчі гарантії і уникає ризиків, пов'язаних з купівлею "сірого" товару від маловідомої компанії. Новий формат роботи гіпермаркетів "Техношок" стартував з мобільних пристроїв не випадково. Цей самий напрям, що технологічно розвивається, з щомісячним оновленням модельного ряду. Ця продукція має підвищений попит, активно продається через наш інтернет-магазин, має високу оборотність", - відмічає Віктор Гордейчук.

Гібридний формат купівлі від компанії "Техношок" вигідний і самому ритейлерові, який, незважаючи на понижені ціни за рахунок максимального скорочення націнки, розвиває бізнес завдяки стабільності і збільшенню обороту продукції, і споживачеві, який отримує привабливу вартість, вибір, грунтований на власних відчуттях, гарантію якості і сервісного обслуговування.


А тепер - конкретно: скільки точно буде варто в рублях?
"Техношок" поетапно вводить інтернет-ціни на увесь асортимент товарів з метою стати мультиканальним ритейлером. Нова цінова політика вже діє на усі товарні групи в магазинах мережі у Вологді.

У Санкт-Петербурзі і в інших містах "Техношок" планує збільшити до кінця 2012 року продажі мобільних пристроїв, фото- і відеотехніки в загальному обороті Компанії. Планшетів і смартфонів з 10о 20фотоаппаратов і відеокамер з 3,2о 4,5
Ціна в інтернет-магазині "Техношок" менша, ніж в традиційному роздрібному магазині Компанії в середньому на 5Разница в ціні по товарних групах, на яких вже діють інтернет-ціни, по відношенню до среднерыночным складає від 10 до 15.

За прогнозами, зниження ціни в оффлайн каналі повинне привести до збільшення продажів і оборотності товарів мінімум в 2 рази. За рахунок збільшення продажів "Техношок" планує отримати вигідніші закупівельні ціни у постачальників.
До кінця року істотно буде збільшений асортимент оргтехніки і цифрової техніки.
1 Предложение от магазина: электропростынь купить в москве не дорого.

1 Электроматрас (электропростынь) и Мобильный теплый пол: черкаст монокристал.

1
Написать отзыв
Ваша оценка
Ваш комментарий будет опубликован после модерации администратором
Фильтр
Найдено 5 
Подтвердите
Для того, что бы добавить товар в список желаний, Вам нужно