Обогреватель Element инфракрасный карбоновый IR-2500 25 кВт Код 9670775

  • 540грн.
  • Описание

    Обігрівач Element інфрачервоний карбоновий IR-2500 - потужність 2500 Вт, габарити 93х19х9, 5 см, обігрів приміщень 25 кв.м, обігрів вулиці 16 кв.м, вага 3, 6 кг

    Обігрівач Element інфрачервоний карбоновий IR-2500 - відмінне рішення для тих, хто віддає перевагу безпека і економічна витрата електроенергії. Хороший вибір для локального і загального обігріву приміщень, таких як офіси, квартири, навчальні заклади, виставкові зали тощо Обігрівач Element IR-2500 не спалює кисень і запобігає появі вогкості. Дана модель легко монтується на стіну, стелю або алюмінієву телескопічну стійку. В додаток має карбоновий нагрівальний елемент, термостат, а також автовідключення при падінні.

    Компанія ELEMENT заснована в середині минулого століття шведським винахідником Telle Menolo. Спочатку компанія спеціалізувалася на виробництві кондиціонерів з високим ступенем очищення та збагачення повітря. Потім спектр інтересів компанії поширився на розробку і виробництво інших побутових приладів - пилососів, пральних машин, обгревателей та ін. В цей час вся техніка була об'єднана під торговим знаком ELEMENT, а її масове виробництво і складання розміщені в країнах Азії та східної Європи. Широкомасштабна діяльність щодо завоювання світових ринків збуту закінчилася перемогою торгової марки "ELEMENT". Завдяки введенню на її підприємствах жорсткого контролю за рівнем якості вироблюваної техніки, і в теж час проведення маркетингової політики орієнтованої на отримання доходів з швидкого масового товарообігу, з'явилася можливість виробляти і продавати високоякісну побутову техніку по самій демократичній ціні. Результатом таких дій стала зростаюча популярність т.м. "ELEMENT" у всьому світі. З 2003 року ця чудова побутова техніка завоювала тисячі сердець наших співвітчизників. Практично в кожному місті можна знайти дилерів т.м. "ELEMENT", найбільші супермаркети, з радістю надають свої торгові площі для продукції т.м. "ELEMENT" (це не стосується тих маркетів, які прагнуть будувати своє ціноутворення за рахунок надприбутків з дорогих брендових продуктів).

    ""

  • Отзывы покупателей
    Пока нет ни одного отзыва. Оставьте отзыв первым
    Написать отзыв
    Имя
    E-mail
    Отзыв
    Рейтинг